torsdag 8 oktober 2009

No man is an island



Det här är inget soloprojekt. Jag är en bebis som försöker lära mig gå, men utan stöd kommer jag bara att kryphasa baklänges in i ett hörn och börja gråta. För att realisera min dröm kommer jag därför att försöka hitta inspirerande och ömsesidigt givande samarbeten med olika människor och företag. Så var ingen främling om du tror att du kan hjälpa till eller har tips på någon jag borde träffa. Jag lovar att ta med fikabröd och bra idéer!

Det första företaget som kommer hjälpa mig into thin air, är One River. De har utvecklat ett naturligt energitillskott som heter Reztart som jag numera använder flitigt. Det är ett tillskott som ser till att hålla blodsockret på en jämn nivå och som gör att jag orkar mer och längre.

Det var i samband med att jag uppfyllde en annan barndomsdröm som jag började använda Reztart. Läs gärna mer om det äventyret här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar